22 Kasım 2013 Cuma

ETİKET ÇALIŞMALARIM 

Bilgisayarla uğraşmayı çok seviyorum, çoğu zaman da yanlış meslek seçmekten dolayı üzüntü duyuyorum. Keşke bilgisayar ile ilgili bir işim olsaydı, Bir grafiker, bir programcı  vb... Çünkü bilgisayar konusunda sıkılmadan , usanmadan kendi kendime bir çok şeyi öğrenmek için çabalıyorum. Hiçbir kursa gitmedim bugüne kadar,  boz, yap, kurcala eğitimi ile çoğu şeyde başarılı oldum . Oğlumun ilk yaş doğum günü beraberinde hem pasta , kurabiye işlerine hem de  parti süslemeleri ve organizasyon işlerine bir merak başladı ben de . Pasta işleri ile bir arkadaşım ile beraber Tatlı Demlik Butik Cafeyi kurduk, ancak henüz 18 aylık bir prensle maalesef bu işte devamlılığı yine beceremedim. Önceliğim her zaman canım oğlum Mericim. Evde pasta deneyimlerimi ona sunuyorum artık fırsat buldukça . 
Bilgisayarda etiket, organizasyon kısacası grafiker programlarını yeni öğreniyorum. Bir kursa gitmeye zaman olmayınca kurcala öğren yöntemini kullanarak başladım yine . Yaptıklarımı, bulduklarımı  sizlerle burada paylaşacağım.Hadi bakalım  bana kolay gelsin :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder