19 Kasım 2013 Salı

BEBEK BATTANİYELERİM

Hayatıma bebişimin gireceğini öğrenmiştim....  Bir kadın için tarif edilemeyecek kadar muhteşem bir an, ne yaşananlara benziyor , ne de anlatılanlara. Anne olacaktım . Bağırmak mı gerekiyordu, kahkaha atmak mı , yoksa sevinçten hıçkıra hıçkıra ağlamak mı gerekiyordu bilememiştim. Ben hem ağladım , hem kahkaha attım , hem bağırdım ....
mutluluğun delisi olmuştum  çok mu bana :) .....

Kendime gelince de Telaş delisi olmuştum.. Yapacak ne kadar çok şey vardı , zaman da oldukça azdı , hemen işe koyulmak gerekiyordu. Eee tek başıma bu kadar çok şeyin üstesinden gelemeyeceğimden seferberlik ilanını verdim anneannenin, babaannenin eline. Haydi iş başına :) 
Cinsiyet belli değil daha . Anneanne pembeyi , babaanne maviyi eline aldı. Bir gayret  ördü ve bitirdiler battaniyeleri. Yıllardır ikisi de bir şeyler örüp satmak istiyorlardı, siz örün kullanmadığımızı ben satarım diye bir de şevklendirince o klasik anne sözü olan  acele etme yavrum cümlesini de söyleyemeden örüp bitirdiler. 

İkisine de çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık. Harika battaniyelerim oldu sayelerinde. Hiç kullanmaya kıyamadım ben bunları .  Satılıktır duyurulur :)  

Prenslerimiz için 
Nasıl da özenle örmüşler benim canlarım .....

İçlerinde torun sevgisi ile muhteşem bir ürün ortaya çıkarttıklarını da size gösterebilmek için her açıdan  görün diye bir sürü fotoğraf var burada.

İşte burada da prensesler için 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder